Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vše o nákupu » Reklamační řád
Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na prodej zboží paní Petry Dobešové, IČ: 05792321, se sídlem Sokolovská 1252/60, 708 00, Ostrava-Poruba

 

Reklamace zboží v důsledku výrobních vad

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží v průběhu 24 měsíční záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zákazník je povinen při reklamaci předložit vadnou věc čistou, úplnou (všechny části). V případě zaslání věci k reklamaci poštou nebo spediční firmou je třeba zboží dostatečným způsobem zabalit a zajistit proti poškození.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, poškození živly, nesprávnou manipulací a skladováním.

Zašlete reklamované zboží (včetně kopie dokladu o prodeji a průvodního dopisu se stručným popisem vady) na adresu:

Petra Dobešová

Sokolovská 1252/60

Ostrava-Poruba

70800

Průvodní dopis musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno a příjmení kupujícího
  • označení reklamovaného zboží
  • datum nákupu
  • důvod reklamace
  • návrh na vyřízení reklamace
    • odstranění vad
    • odstoupení od smlouvy – vrácení zaplacené částky
    • případně dodání nového zboží či části zboží (tato varianta je možná, pouze pokud máme materiál ke zhotovení stejného výrobku)
  • číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz
  • telefonní či emailový kontakt, abychom Vás mohli informovat o přijetí reklamace

Také můžete vyplnit formulář níže.

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat telefonicky či emailem do 3 pracovních dnů od převzetí zboží. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě uznání reklamace je vada výrobku bezplatně odstraněna. Záruční doba se tímto prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.

Pokud je vada neopravitelná, bude zboží vyměněno za nové nebo bude částka vrácena na bankovní účet. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.

Kupující má také právo na vrácení peněžní částky nebo může požádat o dodání podobného nového výrobku (vyhověno bude, pokud budeme mít dostatek materiálu k výrobě).

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 18. 1. 2018.

 

Opravy v případě nesplnění podmínek pro reklamaci

I když podmínky pro uznání reklamace našich výrobků nejsou splněny (např. lhůta; šperk nechtěně poškodíte…), lze se na nás také obrátit. Určitě se dohodneme na opravě. Cena opravy se v tomto případě odvíjí od druhu a rozsáhlosti poškození. Výrobek, který chcete opravit, nafoťte a fotografie zašlete na náš email info@amazonico.cz a popište, jakou opravu žádáte. Do tří pracovních dnů Vás vyrozumíme o možnostech opravy, maximální ceně této opravy a době trvání opravy. Pokud budete s nabídkou souhlasit, výrobek nám zašlete na adresu sídla a do dohodnutého termínu Vám jej opravíme.

 

 

REKLAMAČNÍ LIST

Tento formulář použijte v případě, že uplatňujete práva z odpovědnosti za vady, která se vyskytnou ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamační list vyplňte a spolu se zbožím zašlete na adresu prodávajícího.

Adresát:  

Petra Dobešová

Sokolovská 1252/60

Ostrava-Poruba

70800

 

Oznamuji, že tímto uplatňuji práva z odpovědnosti za vady z kupní smlouvy  

(Zde uveďte číslo objednávky a zboží, které reklamujete)  

 

 

Zboží má tyto vady  

(Popište podrobně veškeré vady, které zboží vykazuje, a v čem spatřujete jejich příčinu)  

 

 

 

Datum převzetí zboží  

(Uveďte, kdy jste Vy, nebo Vámi pověřená osoba převzal(a) zboží, například od přepravce)  

 

Návrh na vyřízení reklamace  

(Zvolte jednu z možností, jak má být vaše reklamace vyřízena)  

□ Odstranění vad                                                               

□ Odstoupení od smlouvy (vrácení částky bezhotovostně na účet / složenkou)

□ Dodání nového zboží  

 

Jméno a příjmení spotřebitele 

(Uveďte Vaše jméno a příjmení, které jste uvedl(a) při uzavírání smlouvy) 

 

Adresa spotřebitele a telefonický či emailový kontakt

(Uveďte Vaši adresu, kterou jste uvedl(a) při uzavírání smlouvy a kontaktní údaj)  

 

 

 Číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz

(Pokud požadujete vrácení peněz, uveďte číslo bankovního účtu, na který si přejete částku zaslat)

 

Podpis spotřebitele  

(Povinně pouze pokud tento formulář zasíláte v listinné podobě)  

 

Datum  

(Uveďte datum odeslání formuláře)