Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní šperkovnice je prázdná
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na prodej zboží paní Petry Dobešové, IČ: 05792321, se sídlem Sokolovská 1252/60, 708 00, Ostrava-Poruba

 

Reklamace zboží v důsledku výrobních vad

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc.

Kupující má právo uplatnit reklamaci do 2 let od převzetí zboží.

Pokud se vada projeví do 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, pokud není zjevné, že je vada způsobena špatným zacházením. 

Reklamovat lze také zboží do 24 měsíců od převzetí, pokud kupující prokáže, že vada nevznikla jeho vinou, ale byla přítomna již v době předání zboží. Na základě prokázání prodávající uzná, či neuzná reklamaci.

Zákazník je povinen při reklamaci předložit vadnou věc čistou, úplnou (všechny části). V případě zaslání věci k reklamaci poštou nebo spediční firmou je třeba zboží dostatečným způsobem zabalit a zajistit proti poškození.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, poškození živly, nesprávnou manipulací a skladováním.

Zašlete reklamované zboží (včetně kopie dokladu o prodeji a průvodního dopisu se stručným popisem vady) na adresu:

Petra Dobešová

Sokolovská 1252/60

Ostrava-Poruba

70800

Průvodní dopis musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno a příjmení kupujícího
  • označení reklamovaného zboží
  • datum nákupu a převzetí zboží
  • důvod reklamace
  • návrh na vyřízení reklamace
    • odstranění vad
    • případně dodání nového stejného zboží či části zboží (tato varianta je možná, pouze pokud máme materiál ke zhotovení stejného výrobku), nebo podobného zboží
  • telefonní či emailový kontakt, abychom Vás mohli informovat o přijetí reklamace

Také můžete vyplnit formulář níže.

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat telefonicky či emailem do 3 pracovních dnů od převzetí zboží. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží a v této lhůtě také budete informováni o vyřízení. V případě uznání reklamace je vada výrobku bezplatně odstraněna. Záruční doba se tímto prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.

Pokud je vada neopravitelná, bude zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 18. 1. 2018.

 

Opravy v případě nesplnění podmínek pro reklamaci

I když podmínky pro uznání reklamace našich výrobků nejsou splněny (např. lhůta; šperk nechtěně poškodíte…), lze se na nás také obrátit. Určitě se dohodneme na opravě. Cena opravy se v tomto případě odvíjí od druhu a rozsáhlosti poškození. Výrobek, který chcete opravit, nafoťte a fotografie zašlete na náš email info@amazonico.cz a popište, jakou opravu žádáte. Do tří pracovních dnů Vás vyrozumíme o možnostech opravy, maximální ceně této opravy a době trvání opravy. Pokud budete s nabídkou souhlasit, výrobek nám zašlete na adresu sídla a do dohodnutého termínu Vám jej opravíme.

 

 

 Formulář pro reklamaci zboží

Tento formulář použijte v případě, že uplatňujete práva z odpovědnosti za vady, která se vyskytnou ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamační list vyplňte a spolu se zbožím zašlete na adresu prodávajícího.

Zákazník / odesílatel:
Jméno a příjmení: …...............................................................................................
Bydliště: …...............................................................................................
E-mail: …...............................................................................................
Telefonní číslo: …...............................................................................................

Prodávající / adresát:
Amazónico design – Petra Dobešová – www.amazonico.cz
IČ: 05792321, neplátce DPH
Sídlo: Sokolovská 1252/60, Ostrava-Poruba, 70800
Tel.: 603 107 044, email: info@amazonico.cz
_______________________________________________________________________
Reklamované zboží: ...............................................................................................................
Datum nákupu: ....................................................... Datum převzetí zboží:.......................................................
Číslo objednávky / dokladu (faktury): ....................................
_______________________________________________________________________
Podrobný popis závady:

 

 


Návrh způsobu řešení:

 

 


_______________________________________________________________________
Poznámka:
1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
2. Pokud zboží obsahuje závadu, která je vizuální, přiložte i fotografie, na kterých bude závada zřetelně viditelná. Fotodokumentaci lze zaslat i na naši emailovou adresu info@amazonico.cz.
3. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení při dopravě prodávajícímu.

V ...........................................

dne …....................................

Podpis kupujícího: ....................................

 

     

Potřebujete poradit nebo hledáte jiný šperk?

Rády vám poradíme s výběrem a také navrhneme a vytvoříme šperk dle vašeho přání.

  info@amazonico.cz

  +420 775 536 214

2018-2023 © Amazónico design Respektujte autorský zákon.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz